Keresem a nyomdád ajánlatát a szénakazalban, de nem találom.
Igen, ma az internetes megjelenésedről fogunk beszélni. Te is rögtön kipróbálhatod mire gondoltam. Üsd be a google-be a “nyomda” szót és állj meg egy pillanatra. Most helyezd magad egy potenciális vevőd bőrébe (de inkább a fejébe). És válaszolj a következőre: Te melyik hírdetésre kattintanál?
Bizonyára van már weboldala a nyomdádnak. De elgondolkoztál már azon miért csináltál weboldalt? Erre a kérdésre a csipőből jövő válasz általában az, hogy mert a többieknek is van már. Beálltunk a sorba, de nem lesz ebből baj?
Ha megnézed, tűzetesebben az első oldali találatokat a “nyomda” szóra már derenghet valami. Egy átlagos érdeklődő átfutja az oldalt és 5-10 másodperc alatt választ. Amikor én kerestem rá 11 hírdetés volt és mellettük eltörpülve a keresési találatok. Elég zavaros. Nem könnyű választani. Te hogyan választanál?
Legalább 3 nyomda írja, hogy teljeskörű nyomdai szolgáltatás. Szerinted valóban ezt keresik?
A másik az “olcsó” szó ami ugyanilyen gyakran fordult elő. Ha csak ez alapján csalogatod a vevőjelölteket szerinted hogyan fognak tudni megkülönböztetni téged a többi ajánlattól?
Azért két üde színfoltot is találtam. Sajnos náluk is megjelenik az ár, viszont az üzenet jobban be van csomagolva. Az egyik például azt ígéri, hogy kispéldányszámoknál pénzt fog megtakarítani nekem! Szerintem jobban működik, mintha azt írná, hogy mi is olcsók vagyunk.
Nézzük mi történik, ha kattintok valamelyikre?
Sajnos semmi. Megérkeztem a nyitó oldalra és már nem is tudom, hogy miért jöttem ide. Sehol az ígéret, sehol az ajánlat, amiért jöttem. Helyette:
Üdvözlöm az XY nyomda weblapján!
Cégünk 1990 óta működik családi vállalkozásként. Jelszavunk a bla-bla…
A legelső amit csinálhatsz ügyfeleid érdekében, hogy örökre elfelejted ezt a bemutatkozást. De ha ragaszkodsz a bemutatkozó oldalhoz, akkor miért nem csinálsz egy kampányoldalt hirdetéseidnek?
Csinálj kampány oldalt és nem dobsz ki pénzt feleslegesen az ablakon.
Két lehetőséged van:
- Átalakítod a nyitóoldalad, ami az üdvözlet helyett már a hirdetésedben lévő ígéretet, ajánlatot fejti ki.
- Csinálsz egy kampány oldalt, ami a hirdetésedben lévő ajánlatot fejti ki bővebben lehetőleg úgy, hogy akár rendelni akarjanak azonnal.
Hogyan csinálj kampány oldalt?
Egyszerű, legyen egy rejtett oldalad, ami nem jelenik meg a honlapod menüjében. És a google hirdetésben azt a linket ad meg.
pl. xynyomda.hu/specialisajanlat
Ha elég egyszerű és könnyen megjegyezhető link nevet találsz, akár hirdetheted újságban is. Ennek még lehet egy olyan előnye is számodra, hogy letudod mérni hirdetésed hatékonyságát is. Így eltudod dönteni, hogy érdemes-e abban a lapban hirdetned vagy sem.
Összefoglalva: csinálj kampányoldalt hirdetéseidnek. Legyen rajta egy speciális ajánlat, amely megegyezik a hirdetésedben kínált ígérettel. Nézd meg mit hirdetnek a többiek és a te hirdetésed legyen merőben más.
Gondold át miben más a te ajánlatod? Miért válasszanak téged? És miért ne a többieket?
Üdvözlöm!
A “hírdetés” szót rövid i-vel írnám… : )
Kedves Edina!
Köszönöm az észrevételt, sikerült rátapintania a gyengepontomra. 🙂
Már javítom is.
Remélem ezt a malőrt leszámítva a cikk további részei hasznosak voltak az Ön számára.
Üdvözlettel,
Szabolcs