Vevőszerző Tippek Nyomdászok Számára

Nem csak Nyomda tulajdonosoknak...

 

Egy nyomdai gépkereskedőcég tulajdonosa megosztja veled legsikeresebb ügyfelei titkait,

 

Miről lesz szó:

 
  • Hogyan tud nagyobb profitot elérni egy magyar nyomda?
  • Hogyan tarthatod meg könnyen a régi vevőidet?
  • Hogyan szerezhetsz könnyedén újakat?
  • Hogyan vehetsz fel olyan embereket, akik bevételt hoznak a nyomdádnak?
  • Milyen eszközökkel érnek el sikereket a nyomdák szerte a világon?

egyszóval Rólad és a Cégedről lesz szó.

 

Ajánlom Neked, ha a nyomda szakma képviselőjeként felelős is vagy céged sikeréért és szívesen olvasnád, kommentálnád tapasztalataimat.

 

Szeretettel várlak tippekkel, stratégiákkal, trükkökökkel, és hogy gatyába rázzuk nyomdádat és végre beinduljon a szisztematikus ügyfélszerzés, vevőmegtartás!

 

Szabó Szabolcs

Grimex Magyarország Kft.

Előfordult már veled, hogy úgy keveredtél vitába (véleménycserébe), hogy nagyon jól tudtad neked van igazad és mégis alulmaradtál a többiekkel szemben? Hogy mi volt a téma?

Egy cég bevételei megcsappantak és gyorsan akartak bevételhez jutni. A kérdés az volt, hogy küldjenek-e kör e-mailt egy innen-onnan összeollózott “vevőjelölt” adatbázisra vagy sem, hiszen ez nem kerül pénzbe. Valóban nem kerül?

Nézd meg mit csinált a Homár a Spamelő Ügyvédnőből! Ha nem szeretnéd, hogy a te céged is így kapjon nyilvánosságot, akkor olvasd el mi az én véleményem a napi hírlevél bombákról, amit kapok.

Eltekintve a hozzászólók színvonalától, imádok néha-néha benézni a Homár oldalára, ha megakarom nyugtatni magam, hogy rengeteg cég van akinél jobban dolgozunk. (néha ilyen motiváció is kell 😉 ) Így akadtam erre a bejegyzésre is, a spammelő ügyvédnőről, aki kiborította “potenciálisnak” látszó ügyfeleit kéretlen leveleivel.

A történet röviden. A munkajogi szolgáltatásait kínáló ügyvédnő reklám leveleiben arra hivatkozott, hogy amit ő küld az nem spam, mert a törvény szerint sem az. Ezzel azonban van egy kis bibi.

Azért mert a törvény szerint nem spam, az nem jelenti azt, hogy nem bosszantja fel a levél fogadóját és az esetleg rögtön spamelőként kezeli a levelet és annak feladóját. Ez az első dolog, amit kockáztatsz, ha ilyen levelekkel szeretnél ügyfeleket szerezni. De van még más is.

Az én vitás esetemben nem csak többen voltak az ellentétes állásponton, hanem én voltam egyedül a sajátommal. Nincs mit szépíteni, simán leszavaztak a nyomdavezetők. De biztos, hogy jól jártak, mert egy törvényi kiskaput kihasználnak?

Az idevonatkozó paragrafus a kiskapuval:

6. § (1) Ha külön törvény eltérően nem rendelkezik, reklám természetes személynek mint reklám címzettjének közvetlen megkeresése módszerével (a továbbiakban: közvetlen üzletszerzés), így különösen elektronikus levelezés vagy azzal egyenértékű más egyéni kommunikációs eszköz útján – a (4) bekezdésben meghatározott kivétellel – kizárólag akkor közölhető, ha ahhoz a reklám címzettje előzetesen egyértelműen és kifejezetten hozzájárult.

E szerint, ha az e-mail címzettje nem kovacs.jozsef@nyomdatkeresek.hu, hanem pl. iroda@nyomdatkeresek.hu, akkor bátran lehet rá levelet küldeni. Szerintem még sem.

Szeretnéd tudni hogyan lehet legálisan spamelni?

Szeretnéd tudni, hogy a költséges reklámok helyett hogyan juttathatod el az ajánlatodat több ezer email címre ingyen, és anélkül, hogy lerombolnád céged hírnévét?

Akkor hajolj közelebb, hadd súgjam meg:

Sehogy!

Figyelem! Dúrva szavak következnek, de csak a te érdekedben.

Sajnos az idei évben egyre aggasztóbb ez a trend. Az egy bolond, százat csinál effektus piszkosul működött idén. Hiába zavarja a cégvezetőket a napi 15-20 kéretlen e-mail amit kap, ha más is csinálja, akkor ő is csinálhatja.

Ha továbbra is így próbálsz ügyfeleket szerezni csak az alábbiakat érheted el:

  • A cégedet és a szolgáltatásodat a pénisznövelő csodakenőcsök és a Viagra tabletták forgalmazóinak szintjére “emeled”. Szerintem nem csinálnák, ha nem lenne bevételük belőle és nem érné meg. Te viszont ne felejtsd el, hogy ők az egész világon halásznak a balekokra, de neked itthon kell megélned. Itt az első benyomásra csak egy esélyed van.
  • Ha találsz is ügyfeleket, csak a cseresznye fa aljáról, az éretleneket kapod. Alkudozós, sírba reklamálós, nem fizetős, soroljam még?
  • Feleslegesen küldözgetsz e-maileket. Minek kiküldened többszáz embernek, hogy 3,60Ft a szórólap, ha ők egyáltalán nem akarnak szórólapot. Nem csak tőled, mástól sem.
  • Azt kockáztatod, hogy egyszerre többszáz ember egy kattintással “spammelő”-ként jelöli meg az email címedet. Ha van spam szűrője a cégnek akkor nekik – és a kollégáiknak – soha többé nem tudsz még legitim email-t sem küldeni. Sőt a gmail vagy a yahoo simán kitilt és többé nem küldhetsz e-mailt a többi felhasználójuknak sem.

Akkor mégis mit csináljak?

Azt javaslom vegyél erőt magadon, és találj más vevőszerzőeszközöket. Lehet, hogy lassabban csábítod magadhoz az ügyfeleket, de legalább nem kockáztatod a hírnevedet.

Az olyan kapcsolat, amire áldozol az idődből, a pénzedből hosszútávon sokkal kifizetődőbb, mint az e-mail halászat lyukas hálóval!

ABG SRI reklamációmentesítő címkeellenőrző rendszerek új generációja

ABG nyito
Nézze meg prezentációnkat, amiben bemutatjuk, hogy hogyan kerülheti el örökre a reklamációkat a címkefeldolgozó rendszerek új generációjának segítségével.
   

Mark Andy Performance, a rövid pályás  címkenyomó gépek új generációja.

MA nyito  
Nézze meg prezentációnkat, amiben bemutatjuk, hogyan minimalizálhatja indulási költségeit, hogy minden kispéldányszámú munkánál jelentősen olcsóbban gyárthasson versenytársainál.
EZEKRŐL SE MARADJ LE…